Reutilització de llibres de text

Projecte de reutilització de llibres de text

Fent una mica d’història, la nostra escola participa en aquest projecte des del curs 2005-06. D’aleshores ençà, esperonats per l’afany de dotar tot l’alumnat amb llibres de consulta, lectura, atles, diccionaris… cada curs ens afegim a aquesta iniciativa.

Estem molt satisfets de la feina feta, i val a dir que amb la col·laboració de les famílies que han cedit els llibres utilitzats només un curs (implantació de la LOE) i la inversió esmentada abans, l’alumnat de CM i CS del nostre centre, disposa des del curs 2011-12 de tots els llibres de text, de consulta, de lectura… en condició de préstec. Sempre demanem que en facin un bon ús, en tinguin cura i el deixin en
condicions de ser usat el següent curs tal com consta en el projecte. En cas contrari, la família haurà d’abonar el preu de la compra del nou llibre, tal com queda especificat a les Normes d’Organització i Funcionament del Centre (NOFC) en el punt 7.14, a la pàgina 20.

A hores d’ara, el projecte reutilització s’ha hagut d’anar adaptant en funció de la inversió econòmica. L’escola, amb el pagament de la quota de reutilització rebuda per part de les famílies, compra els llibres adequats per poder dotar l’alumnat dels recursos necessaris per desenvolupar el treball a l’aula. Continuarem amb aquest projecte, pensem que és una forma viable d’anar actualitzant llibres de diversa tipologia perquè l’alumnat de la nostra escola pugui gaudir d’un recurs més d’aprenentatge.