L’alumnat del segon cicle ha realitzat uns tallers de biologia molt interessants. Han començat amb una introducció teòrica sobre la classificació dels animals i més detallada sobre insectes o moixons i ho han finalitzat amb una activitat manual de construcció.
- L’alumnat de 3r ha treballat els insectes i ha construït diferents hotels d’insectes [veure fotos].
- L’alumnat de 4t ha treballat els moixons i ha construït unes quantes caixes niu [veure fotos].
Al començament del proper curs aquests hotels d’insectes i caixes niu es penjaran en diferents espais del pati escolar o en l’entorn proper.

Agraïm la col·laboració de l’Hotel Termes Montbrió per a que aquesta activitat s’hagi pogut dur a terme.

