Biblioteca escolar

A la nostra escola ens agrada llegir, i ens agrada compartir el que llegim, per això destinem temps i esforços a afavorir la competència lectora del nostre alumnat, crear hàbit i també fer-los descobrir possibilitats que se’ls obren si aprenen a gaudir d’una activitat com la lectura.

El nostre repte: aconseguir lectors i lectores competents.

Un espai molt important de l’escola és la biblioteca, l’eix, el cor de l’escola. La importància que donem a l’ús de la biblioteca, a la formació de bons lectors, usuaris de biblioteca competents… no és un aspecte nou a l’escola sinó que des de fa anys s’han dut a terme diferents activitats relacionades amb la dinamització de la biblioteca i la lectura.

La nostra biblioteca va canviar d’ubicació i l’hem renovat i millorat. És un espai:

• acollidor, on l’aprenentatge que es duu a terme va més enllà de les seves parets.
    • de foment de la lectura i de l’hàbit lector.
    • de lleure, on la fantasia, la creativitat i la imaginació volen.
    • de cerca de recursos per a la informació.
    • de suport a l’aula ordinària en els treballs d’investigació.
    • obert a la comunitat educativa.

La Milmons, la nostra bibliotecària, ens dóna la benvinguda i ens prepara activitats ben motivadores.

Programa de biblioteca escolar PuntEdu

Des del curs 2011-12 formem part del programa de biblioteca escolar “puntedu” amb l’objectiu de potenciar la biblioteca escolar.

Tenim un projecte de biblioteca que inclou totes les activitats que es fan al centre relacionades amb la lectura, i el PLEC (Pla Lector), que cada any renovem, amb propostes diferents, al voltant d’una obra o un autor. Aquest pla lector pretén ser una motivació i crear ganes de descobrir a partir de la lectura.