AFA

L’Associació de Famílies d’Alumnes de l’escola és una entitat sense ànim de lucre.
L’AFA representa la veu de les famílies dins l’escola, i és la seva via natural de participació, transmetent les opinions i les reflexions de les famílies sobre temes educatius i de funcionament quotidià del centre. És també un organisme de col·laboració amb la direcció del centre en la seva tasca diària en els àmbits social, cultural i econòmic.

L’AFA s’encarrega de gestionar el menjador, les activitats extraescolars, la venda de llibres i xandalls i d’altres activitats lúdiques que es desenvolupen al llarg del curs.

Canals de comunicació:
· Correu electrònic: afamontbrio@escolamontbrio.cat
· Correu electrònic del menjador escolar: menjador@escolamontbrio.cat
· Facebook: facebook.com/afamontbrio
· Instagram: @afamontbrio

Activitats extraescolars

L’AFA ofereix diverses activitats extraescolars adreçades a totes els nens i nenes de l’escola.

Servei d’acollida

L’AFA gestiona el servei d’acollida a través de l’empresa Capicua. La franja on es realitza aquest servei és de 7.30 a 9h.

Menjador escolar

El servei de cuina i menjador escolar és gestionat per l’AFA. El fet de tenir cuinera a l’escola i que els menús estiguin supervisats per una nutricionista, assegura un menú equilibrat i saludable.

Xandalls i llibres

L’AFA s’encarrega de gestionar la venda del xandall escolar i els llibres.

Més informació: