Premi al concurs de dibuix escolar

El dissabte dia 28 de maig de 2022, la Gisel, de 5è, va rebre el segon premi del conte “En Rumrum a Nemapeu” en el 41è concurs BBVA de dibuix escolar, de la fundació Antigues Caixes Catalanes. L’escola felicita la Gisel pel premi aconseguit i per representar-nos a tots i totes.

Aquest concurs consisteix en il·lustrar un dels 6 contes plantejats, enguany sota el títol “Què li passa al corall? i altres contes per cuidar el planeta” i que ens volen conscienciar de la importància de cuidar el planeta. [més informació]

La Gisel ens explica:

“El dissabte dia 28, va ser un dia molt especial per mi ,vaig anar a Terrassa a recollir el premi del concurs de dibuix de BBVA.
Em van acompanyar els meus pares, el meu germà i el Xavi Miralles (el director de l’escola).
Una de les coses que més em va agradar va ser que també van participar nens i nenes especials que tenen alguna discapacitat, i gràcies amb aquest concurs de dibuix es van ficar molt contents i van poder mostrar els seus sentiments a l’escenari.
Tots els dibuixos eren molt bonics.”

L’enhorabona, Gisel!

Clicant a sobre la imatge pots veure un petit recull de fotos de l’acte.
(t’hauràs d’identificar amb el teu usuari de l’escola @escolamontbrio.cat, el mateix que per accedir al Classroom).