Bústia de suggerències del Consell Escolar

Comissió comunicació del consell escolar

En les reunions del consell escolar va sorgir la idea de crear una comissió per millorar la relació amb les famílies. En una de les reunions d’aquesta comissió integrada per representants del sector de mares, pares, tutors i tutores legals, representants del sector mestres i persones de l’equip directiu s’ha proposat dur a terme una sèrie d’accions que us detallem a continuació:

1. Posar en marxa una bústia electrònica per rebre qualsevol idea, dubte o suggeriment de les famílies que formen part de l’escola. Aquesta bústia no servirà per tractar temes personals que afectin un sol nen o nena. Es tractaran temes que afectin de forma global a un grup de persones, famílies o alumnes. Per tant, en el moment que vulgueu podeu enviar els vostres suggeriments, dubtes o idees a la següent adreça de correu electrònic:

consellescolar@escolamontbrio.cat

2. Utilitzarem el canal de difusió de Telegram per anunciar el dia de la pròxima reunió del consell escolar.
3. Publicarem a la pàgina web els acords assolits en l’última reunió del consell escolar i els enviarem mitjançant el correu electrònic.

Esperem que aquestes accions ajudin a millorar la comunicació amb les famílies.