Jornada de portes obertes

Us informem de les pròximes dates de les jornades de portes obertes i del període de preinscripció per l’alumnat que entra nou al nostre centre:

1. Jornada de portes obertes telemàtica – dimecres 23 de febrer de 2022 a les 17 h – Trobareu l’enllaç al formulari per poder fer la inscripció en el document adjunt.

2. Jornada de portes obertes presencial – dimarts 1 de març de 2022 a les 17 h – Trobareu l’enllaç al formulari per poder fer la inscripció en el document adjunt.

3. Període de preinscripció – Del 7 al 21 de març de 2022.
Aquesta preinscripció les famílies l’haureu de realitzar de forma telemàtica, podeu consultar tota la informació a la següent pàgina web preinscripcio.gencat.cat
En el cas de no poder fer aquesta preinscripció pel motiu que sigui, podeu demanar cita prèvia a la nostra escola per poder-la dur a terme.
Properament us enviarem un pas a pas per fer la preinscripció, quan el Departament d’Educació ho faci públic.

Davant de qualsevol dubte us poseu en contacte amb nosaltres mitjançant el correu electrònic escolamontbrio@xtec.cat o via telefònica al 977.826.520.

Demanem a les famílies que formeu part de la nostra escola que en feu difusió entre les persones que puguin estar interessades.

Gràcies per la vostra atenció i col·laboració.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *