Celebrem el Dijous Gras

La tradició marca el Dijous Gras com el punt d’inici de la celebració del Carnaval. Tradicionalment és un dia d’afartar-se i carregar-se d’energia pels dies que venen.

Nosaltres ho celebrem descobrint l’entorn tot caminant. Enguany hem fet diverses sortides:

👉🏻 Educació Infantil ha passat la tarda jugant i berenant a l’Hort del Baldrich. [veure fotos]

👉🏻 Cicle Inicial ha descobert l’entorn i el Mas de l’Hereu. [veure fotos]

👉🏻 Cicle Mitjà ha visitat les instal·lacions de Mel Dolz i ha descobert i mesurat les eres del Mas dels Teixells i de l’Hort del Baldrich. [veure fotos]

👉🏻 Cicle Superior ha caminat fins a Riudecanyes on ha descobert l’entorn del pantà i ha fet una gimcana pel poble. [veure fotos]

Properament s’aniran afegint les fotografies que encara no estan disponibles.
Clicant a cada enllaç podreu veure tot l’àlbum de fotos (us haureu d’identificar amb el vostre usuari de l’escola xxx@escolamontbrio.cat, el mateix que per accedir al Classroom).