40a Olimpíada Escolar de Reus

Aquest divendres 27 de maig s’ha celebrat a Reus la cerimònia de cloenda de la 40a Olimpíada Escolar.

Durant l’acte s’ha fet el lliurament de les medalles de l’Olimpíada Cultural, una competició grupal pels alumnes de 5è. La nostra escola ha obtingut la medalla d’or (classe de 5è B) i la de bronze (classe de 5è A). L’enhorabona!

També felicitem a la Carla de 4t, que ha obtingut la medalla de bronze en la competició de gimnàstica rítmica en categoria benjamí.
I a tots els esportistes que han participat en alguna de les diferents disciplines, representant a l’escola.

La 40a edició de l’Olimpíada Escolar de Reus ha aplegat, des del 2 fins el 22 de maig, a 1.800 alumnes de 3r a 6è de primària, de 45 centres escolars de Reus i la comarca del Baix Camp que han competit en tretze disciplines esportives (hoquei 3, minibàsquet, futbol 7, bitlles catalanes, futbol sala, atletisme, gimnàstica rítmica, escacs, natació, bàdminton, tenis taula, ritmes i balls i pàdel). Paral·lelament s’ha disputat l’Olimpíada Cultural, un nou àmbit per potenciar els valors de l’esport com la companyonia i el treball en equip i el coneixement històric dels fets esportius.

L’Olimpíada Escolar és un esdeveniment organitzat per l’Ajuntament de Reus i el Consell Esportiu del Baix Camp i té l’objectiu de promoure l’esport escolar i l’esperit de participació i competició a les escoles.

Pots veure algunes fotos i vídeos:

Recorda que per veure les fotos t’hauràs d’identificar amb el teu usuari de l’escola @escolamontbrio.cat, el mateix que per accedir al Classroom.