Celebrem el ‘Mou-te’ al poliesportiu

Aquest darrer divendres de maig, tot l’alumnat de l’escola ha participat de la tradicional jornada del Mou-te, un dia dedicat al joc i l’activitat física a l’aire lliure.

Ens hem desplaçat a peu fins al poliesportiu de Montbrió i durant tot el dia, per cicles, hem realitzat diferents activitats lúdiques i esportives amb el joc com a eix central. L’activitat estrella de la jornada, com sempre, ha estat el torneig de bitlles catalanes. Alguns alumnes hi tenen força traça!

L’alumnat de cicle mitjà ha començat el dia amb un circuit de jocs tradicionals al pati de l’escola, pavelló i hort del Baldrich. I, en canvi, l’alumnat de cicle superior, abans de desplaçar-se al poliesportiu, han treballat la cohesió grupal i la cooperació amb diferents jocs a l’hort de cal Pelegrí. Els alumnes d’educació infantil i cicle inicial s’han desplaçat directament al poliesportiu.

Ha estat un dia molt bonic i tots hem acabat força cansats.

Clicant a sobre la imatge pots veure tot els àlbums de fotos de l’activitat.
(t’hauràs d’identificar amb el teu usuari de l’escola @escolamontbrio.cat, el mateix que per accedir al Classroom).