Últims dies de curs amb moltes activitats

Aquests darrers dies de curs han estat ben divertits i diferents. Hem fet moltes activitats:

El dilluns, l’alumnat de primària ha participat a la II jornada d’escacs a l’escola. Els alumnes de cicle inicial han fet jocs variats relacionats amb els escacs, i els alumnes de mitjà i superior han competit entre ells en diferents partides.

El dimarts, tots els xiquets i xiquetes de l’escola ens hem remullat de valent amb els jocs d’aigua per cicles.

Finalment, el dimecres hem celebrat el festival de talents amb unes actuacions molt originals i divertides d’uns quants alumnes de primària. En acabar, hem acomiadat a l’alumnat de 6è que acaba la seva etapa a l’escola, i també a la Montserrat i la Rosa Mari que enguany es jubilen. Us trobarem a faltar!

Clica per veure’n les fotos:

Recorda que per veure les fotos t’hauràs d’identificar amb el teu usuari de l’escola @escolamontbrio.cat, el mateix que per accedir al Classroom.