Els vikings a les Jornades Culturals

Del 14 al 17 de juny hem celebrat les Jornades Culturals sobre els vikings. Durant 4 dies tot l’alumnat de l’escola ha treballat sobre aquest tema.
L’elecció del tema de les jornades és un procés participatiu on tot l’alumnat de l’escola hi participa a través de votacions per classes i la decisió final es pren a l’assemblea de delegats i delegades de primària.

Durant les jornades, l’alumnat d’infantil aquests dies han rebut la visita de Viki el viking. Ell els ha ensenyat moltes coses relacionades amb els vikings: l’alfabet, la vestimenta, jocs, danses… que han fet que l’alumnat s’ho hagi passat molt bé!

L’alumnat de cicle inicial ha estat parlant d’on vivien els vikings, la seva vestimenta i els símbols més importants per a aquests. Ha dissenyat el seu escut, elaborat un vaixell i dut a terme una expressió escrita.

Pel que fa als xiquets i xiquetes del cicle mitjà, han fet diferents tallers internivells: jocs vikings, manualitats, recerca d’informació a la xarxa i elaboració d’una presentació… Finalment, també han assistit a una sessió de cinema.

L’alumnat de cicle superior ha investigat les creences vikingues; ha construït un vaixell viking; ha creat i dissenyat el propi escut i ha escrit el seu nom i símbol en l’alfabet rúnic.

Clica per veure’n un bon resum fotogràfic:

Recorda que per veure les fotos t’hauràs d’identificar amb el teu usuari de l’escola @escolamontbrio.cat, el mateix que per accedir al Classroom.