Celebrem la diada de Sant Jordi

Durant els dies previs a la diada de Sant Jordi, a l’escola ho hem celebrat com pertoca, amb multitud d’actes: visites a la biblioteca municipal, contes, manualitats, lectura, escriptura… i una festa plena de propostes.  Algunes activitats les hem realitzat tot l’alumnat de l’escola, d’altres han estat específiques d’alguns cicles o cursos. De tot plegat en destaquem:

• Hem visitat la biblioteca municipal.  La Mercè i la Carla ens han explicat el funcionament de la biblioteca; ens han explicat contes i han preparat diverses activitats que hem resolt en grups cooperatius per tal de solucionar el repte plantejat. Hem aconseguit que el carnet de biblioteca recuperi la memòria. Moltes gràcies per dinamitzar aquestes activitats que ens han permès conèixer de primera mà la nostra biblioteca!
  • L’alumnat de 3r ha visitat la llar d’infants del poble per a llegir contes a l’alumnat d’I2. S’havien preparat el seu conte preferit i l’han explicat a un infant de la llar. Després han compartit esmorzar i una estona de pati. Els hi ha agradat molt.
  • Hem tingut diverses col·laboracions, veïns del poble i mestres jubilades, que han dinamitzat activitats dirigides des d’I3 fins a 6è. En Pere Francesch ha explicat i transmès a l’alumnat l’entusiasme per la història del teatre de Montbrió. Les mestres jubilades Rosa M., Mercè, Montserrat i Montse han explicat contes i fet manualitats.
  • També hem tingut temps per fer produccions artístiques i literàries. Hem fet volar la imaginació i hem creat nous personatges, poemes, cal·ligrames i llegendes; hem canviat el final i reescrit la llegenda i, fins i tot, amb l’ajuda de la IA (intel·ligència artificial) hem creat poemes i els hem dibuixat.
  • El dimarts a la tarda, famílies i alumnat vam celebrar la festa de Sant Jordi plegats. Vam gaudir de tres propostes diferents: espai de dibuix; espai de lectura lliure i contes i molt més. Moltes gràcies a l’AFA per fer-ho possible, i a totes les famílies que heu compartit i gaudit amb els vostres infants d’una tarda ben bonica.

I moltes més activitats. No tenim temps d’explicar-vos-les totes.
Visca la diada de Sant Jordi!

Cliqueu per veure les fotos de tot plegat:

Aquí teniu el programa d’activitats   Esperem que tots plegats n’haguem gaudit!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *