Participem a la VI trobada escolar d’escacs

L’alumnat de 3r ha participat a la VI trobada escolar d’escacs, simultània a Reus i Tarragona, amb escoles del Baix Camp i Tarragonès.

Al Baix Camp s’ha realitzat a l’escola la Vitxeta (Reus) durant el matí. Han compartit estratègies de joc amb alumnes de 8 escoles d’Alforja, d’Almoster, de la Selva del Camp i de Reus. Més de 200 escaquers han omplert les taules del pavelló de l’escola la Vitxeta! Agraïm la col·laboració de l’Ajuntament de Reus que ens ha convidat a esmorzar.

Després han visitat l’exposició Ara toca festa! al museu de Reus. Els han rebut els antics gegants i han pogut conèixer i descobrir la resta d’elements festius de la capital del Baix Camp.

Un dia genial que ha finalitzat al parc de Sant Jordi. El joc els ha unit al llarg de la jornada.

Clica a sobre la imatge per veure l’àlbum de fotos de l’activitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *