Hem inaugurat la biblioteca de l’escola

Dins dels actes de la setmana de Sant Jordi, hem fet la inauguració oficial de la nostra biblioteca.
L’alumnat va triar un nom per la nostra bibliotecària, van decidir mitjançant una votació que es diria Milmons. Un nom molt encertat!

Dimarts i dimecres d’aquesta setmana hem tingut unes visites molt especials, en Jordi Ledesma, escriptor de novel·la negra i la Judit Robert, escriptora de contes infantils i gran narradora. Ens han explicat la seva feina i la seva passió per la lectura i l’escriptura.
Moltes gràcies per compartir amb nosaltres el vostre món i encantats d’haver-vos pogut rebre a la nostra biblioteca.

Clica a sobre una de les imatges per veure els àlbums de fotos (t’hauràs d’identificar amb el teu usuari de l’escola @escolamontbrio.cat, el mateix que per accedir al Classroom).