Visitem la biblioteca municipal

Dins dels actes de la setmana de Sant Jordi, l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior ha visitat la biblioteca municipal de Montbrió.

👉🏻 L’alumnat de 3r ha practicat l’enginy a través de les endevinalles. [fotos de 3r]

👉🏻 Els xiquets i xiquetes de 4t han escoltat un bonic conte. [fotos de 4t]

👉🏻 Els xics i xiques de 5è han escoltat la lectura d’un llibre il.lustrat: Per què plorem?
Al finalitzar la lectura han fet un col·loqui sobre el plor i una activitat; han expressat com són les llàgrimes decorant-ne una! [fotos de 5è]

👉🏻 Els i les joves de 6è han escoltat a la bibliotecària, que els ha llegit dues històries de por on l’alumnat ha resolt un repte en grup. [fotos de 6è]

Tots plegats han après el funcionament de la biblioteca, les diferents seccions que hi ha i com estan organitzats els llibres.
També els han animat a fer-se el carnet bibliotecari als que encara no el tenen.

I tothom ha marxat cap casa amb el regal del punt de llibre de l’Ajuntament, enguany il•lustrat per la gran dibuixant Pilarín Bayés.
Moltes gràcies!

Recorda que per veure les fotos t’hauràs d’identificar amb el teu usuari de l’escola @escolamontbrio.cat, el mateix que per accedir al Classroom.