Carnaval 2021

Aquesta setmana comencem a celebrar el carnaval a la nostra escola. Cada dia de la setmana el Rei Carnestoltes ens dóna les ordres a seguir. Enguany l’AMPA ha decorat el nostre pati amb temàtica carnavalera.

El dijous dia 11 de febrer celebrarem “Dijous Gras” realitzant una sortida a peu per visitar diferents llocs del terme municipal. Mantindrem els grups bombolles i l’aplicació de les mesures de seguretat per contenir la pandèmia les mateixes que apliquem en el dia a dia de la nostra escola.

Finalment el divendres dia 12 de febrer a la tarda farem una desfilada per mostrar les nostres disfresses als altres nens i nenes.

Esperem divertir-nos molt i que el temps ens respecti per poder celebrar tots aquests actes.

Clicant sobre la foto del Carnestoltes podreu veure un recull d’imatges del nostre carnaval.