Concurs disseny d’un nou logotip per l’escola

Benvolguda comunitat educativa,

L’escola vol renovar el logotip que ens representa i per aquest motiu convoca un concurs obert a totes les famílies que tenen matriculats els seus fills o filles al nostre centre educatiu. L’objectiu d’aquest concurs és dissenyar un logotip que sigui la imatge representativa de la nostra escola per fer-ne difusió en qualsevol mitjà.

Durant el dia d’avui l’alumnat serà informat per l’equip docent i les famílies mitjançant el correu electrònic. És molt important llegir bé les bases del concurs, no s’acceptarà cap disseny que no compleixi totes les normes establertes.

Podeu consultar el document on s’especifiquen les bases del concurs seguint el següent enllaç:

Esperem que us animeu a participar en aquest concurs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *