L’alumnat de 6è participa en un teatre fòrum

El passat dijous, 23 de novembre, l’alumnat de 6è va participar en un teatre fòrum organitzat per la  regidoria de joventut de l’Ajuntament de Montbrió.

La companyia ‘La Màxima Cia de teatre’ va representar 3 esquetxos sobre situacions de violència de gènere, la violència envers la diversitat funcional i la dificultat per escollir el propi camí a la vida.

L’alumnat va poder opinar sobre el que havien vist i, fins i tot, van poder posar-se a la pell de la Rosa per a poder actuar i canviar aquestes situacions.

Un taller molt interessant! Gràcies, organitzadors.

Cliqueu a la imatge per veure més fotografies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *