Visitem el Mas de l’Hereu

Dijous passat, com marca la tradició de l’escola, i tot i les restriccions per la pandèmia, vam dur a terme la sortida a l’entorn natural per celebrar el dijous gras.

Cada cicle va anar a un lloc diferent i respectant totes les mesures de precaució.
Al cicle superior (5è i 6è) vam poder visitar el Mas de l’Hereu, dins el terme municipal de Montbrió del Camp. Durant el trajecte vam poder gaudir de camins rurals envoltats de camps d’horta i fruiters, i en arribar al mas el vam poder visitar i pujar a dalt de la torre on vam contemplar tot el golf de Sant Jordi, des del cap de Salou fins al delta de l’Ebre, i les muntanyes que envolten Montbrió.

Seguidament ens vam dirigir cap el poliesportiu municipal per dinar i acabar de passar el dia realitzant activitats lúdico-esportives a l’aire lliure.
Finalment, vam tornar a l’escola ben cansats.

Clica a sobre la foto per veure’n més.