Visitem la mina de Sant Pau

Tradicionalment els alumnes de primària de l’escola aprofitem el Dijous Gras per a fer una excursió a peu fins a algun poble o indret proper: fem cames, coneixem el nostre entorn proper i passem un dia a l’aire lliure.

Enguany, degut a la situació de pandèmia, ens hem separat per cicles i no hem sortit del terme de Montbrió. L’alumnat de cicle mitjà (3r i 4t) hem anat a esmorzar a la mina de Sant Pau. Hem conegut què son i per què serveixen les mines d’aigua, tot fent un petit treball d’observació. Us recomanem aquest petit reportatge de TV3 sobre una mina de Riudoms.

Després hem passejat per l’Hort de cal Pelegrí, un petit bosc de pins a tocar de la riera i del nucli urbà del poble, i que recentment ha estat netejat i arranjat. Finalment, hem acabat l’excursió trobant-nos amb tot l’alumnat de primària al poliesportiu per dinar i jugar una estona, tot mantenint les distàncies de seguretat anti-covid.

Clica a sobre la foto per veure totes les fotografies de l’excursió.