FEM MÚSICA!
Ens agrada tocar instruments musicals. Practiquem diferents ritmes i notes amb els xil·lòfons.
En aquest apartat inclourem tota la informació referent a anglès, educació física i música. Només cal clicar a sobre del nom de l’especialitat:
Ens agrada tocar instruments musicals. Practiquem diferents ritmes i notes amb els xil·lòfons.
Ens agrada tocar instruments musicals. Practiquem diferents ritmes i notes amb els xil·lòfons.
A partir de l’audició d’EL MATÍ” de “Peer Gynt” d’Edvard Grieg, hem escoltat un diàleg que fan l’oboè i la flauta travessera. Hem memoritzat el tema principal d’aquesta audició, n’hem après les notes i l’hem interpretat amb els instruments de placa. A partir de les notes de la melodia principal hem creat petites frases noves mantenint
“EL MATÍ” de Peer Gynt Llegeix més »
Ens iniciem en la pràctica de l’ukelele, instrument de corda pinçada. Hem començat treballant la tablatura aprenent a tocar algunes melodies i també hem començat a practicar l’acord de DO per acompanyar algunes cançons.
TOQUEM L’UKELELE! Llegeix més »
Assajant el ball de bastons de les Caramelles. El ball de bastons és un bon exercici que ens permet treballar la coordinació amb la parella, el sentit del ritme i el seguiment de la pulsació.
Assajant el ball de bastons de les Caramelles. El ball de bastons és un bon exercici que ens permet treballar la coordinació amb la parella, el sentit del ritme i el seguiment de la pulsació.
Aquest 2n trimestre els infants de 1r A han millorat, mitjançant el joc, la imatge i la percepció del seu cos: han experimentat diferents postures corporals (ens hem iniciat al ioga), han fet representacions simbòliques, han experimentat situacions d’equilibri i desequilibri i han portat a terme activitats de coordinació de moviments. També, amb les diverses
Ens encanta fer jocs a Educació Física!! (2n trimestre) Llegeix més »
A partir de l’audició d’EL MATÍ” de “Peer Gynt” d’Edvard Grieg, hem escoltat un diàleg que fan l’oboè i la flauta travessera. Hem memoritzat el tema principal d’aquesta audició, n’hem après les notes i l’hem interpretat amb els instruments de placa. A partir de les notes de la melodia principal hem creat petites frases noves
“EL MATÍ” de Peer Gynt Llegeix més »
Estem treballant de valent per aprendre totes les cançons i moviments que formen part del conte “EL SOMRIURE DE LA PRINCESA”. Aquest conte l’ha escrit el Manel Justícia i n’ha fet la música el Lluís González. L’interpretarem al teatre Kursaal de Manresa el dia 19 d’abril amb nens i nenes d’altres escoles. Ens estem aprenent
Estem treballant de valent per aprendre totes les cançons i moviments que formen part del conte “EL SOMRIURE DE LA PRINCESA”. Aquest conte l’ha escrit el Manel Justícia i n’ha fet la música el Lluís González. L’interpretarem al teatre Kursaal de Manresa el dia 19 d’abril amb nens i nenes d’altres escoles. Ens estem aprenent