ENTREVISTEM AL SEBASTIÀ MAYORAL!

Els nens i nens de cinquè, seguint la nostra investigació sobre el passat de Vilanova de la Barca i de la nostra escola hem rebut una visita molt especial a l’escola!

L’antic mestre i director Sebastià Mayoral ens ha visitat i l’hem pogut entrevistar. Ens ha explicat moltes coses de com era abans l’escola quan ell en va ser alumne i director. Les seves aportacions ens ajudaran molt en la nostra investigació.

També ens ha portat un recull de fotografies antigues i materials de la seva època com a mestre. Ens ha encantat escoltar el seu testimoni!

Moltes gràcies Sebastià!