DESCOBRIM LA HISTÒRIA DEL NOSTRE POBLE!

Els nens i nenes de cinquè, des de l’àrea de medi, estem realitzant un projecte amb l’objectiu principal de descobrir i conèixer la història del nostre poble, Vilanova de la Barca. A partir dels interessos i les preguntes que ens han sorgit hem començat a investigar. Hem buscat fonts documentals i humanes i estem aprenent molt sobre la història del nostre poble i la nostra escola.

Ens hem organitzat per grups i estem fent recerca tractant 4 temes principals: LA GUERRA CIVIL AL POBLE, LA RECONSTRUCCIÓ DEL POBLE, LA HISTÒRIA DE LA NOSTRA ESCOLA i EL NOSTRE POBLE EN L’ACTUALITAT.

Un grup d’alumnes s’ha encarregat de preparar entrevistes per a poder obtenir informació de gent del poble que ens pugui explicar la seva experiència en primera persona. La setmana vinent anirem a visitar i a fer una entrevista al Jordi Verdú, que ben segur ens podrà aclarir molts dels dubtes que tenim!

Un cop avanci la nostra investigació demanarem la col·laboració de les famílies de l’escola. Estem molt engrescats i aprenent molt amb aquesta investigació!