LA PETITA FILLA DEL GANGES

Amb motiu del Dia de la Pau (DENIP), tots els infants de l’escola hem llegit i treballat el llibre de La Petita Filla del Ganges de l’escriptora Asha Miró.

La petita filla del Ganges narra la història de l’Asha, una nena de set anys, òrfena, per a qui el més gran desig és trobar uns pares que se l’estimin i en tinguin cura. Basat en el llibre de memòries La filla del Ganges d’Asha Miró, aquest conte per a nens recull la història de l’adopció de l’Asha, qui finalment veurà complert el seu somni de tenir una família.

Als nens i nens els hi ha agradat molt conèixer la història de la seva vida i poder apropar-se a una realitat tant diferent a la nostra, la vida a l’Índia.

Seguim promovent el gust per la lectura i apropant als alumnes/as històries interessants que ens aporten els llibres!