TALLERS DE LLENGUA: FEM TEATRE!

Els alumnes de cicle superior ja han finalitzat les primeres sessions dels tallers. A partir d’obres clàssiques han escrit unes petites obres de teatre on havien de crear el diàleg, repartir els personatges, pensar l’attrezzo i finalment fer la seva interpretació davant dels companys/es!

Aquí teniu una mostra de les nostres actuacions i dos vídeos on l’alumnat ha representat la seva pròpia versió “Aladí”.

Esperem que us agradi molt!

A EI5-1r INICIEM LA LECTURA COL·LECTIVA!

Aquesta setmana els infants de EI5 – primer hem iniciat la lectura col·lectiva del llibre L’ELMER I L’AVI EDO.

Dedicarem vàries sessions a treballar aquest conte tant especial. Gràcies als Lots de lectura que en ha cedit el bibliobús cada alumne podrà tenir el seu exemplar.

Ens agrada molt descobrir noves històries!

LA PAULA ENS EXPLICA UN CONTE!

Aquest matí la Paula, la nostra aprenent, ens ha explicat un conte que ens ha agrada molt anomenat: EL LLEÓ I EL RATOLÍ

A continuació hem fet una feina relacionada amb els personatges del conte que ens ha agradat molt. A través de l’escolta i la lectura de contes treballem la lectoescriptura i el gust per la lectura, així com deixem volar la nostra imaginació!

Gràcies Paula!

DIBUIXEM L’HORT!

Els infants de EI5-1r, dins del projecte de l’Hort a l’àrea de Coneixement del medi, dimecres passat vam anar a fer una observació a l’hort de l’escola.

Vam poder comprovar com va creixent el nostre planter i vam aprofitar per fer un dibuix de l’hort!

 

ET REGALO UNA LECTURA!

Avui els infants de EI 5-primer hem iniciat l’activitat ET REGALO UNA LECTURA!

Cada dilluns un nen o nena de la classe ens presentarà el seu conte preferit de casa.

Avui li ha tocat al Matteo i ens ha portat el conte ELS PETITS DETECTIUS que ens ha agradat molt!

 

LA FESTA MAJOR DEL NOSTRE POBLE!

Els infants de EI5 – 1r ja estem molt emocionats i amb moltes ganes de celebrar la Festa Major de Vilanova de la Barca.

Estem treballant el vocabulari de la Festa Major i treballarem un conte relacionat amb aquesta festivitat.

Estem molt motivats davant la feina presentada a l’aula!

 

EL PROTAGONISTA

Avui EL PROTAGONISTA ha sigut el Joel. Ell ha planificat una activitat per jugar a LEGO. Hem fet tres grups. Una ha fet lego Wedo, l’altre LEGO CREATOR muntant un dinosaure i l’últim LEGO lliure.

Hem gaudit moltíssim, sabem compartir, esperar i treballar en equip!