III SETMANA DE LA CIÈNCIA: FEM NEU!
11/02/21Avui hem fet un altre experiment a l’escoleta : hem barrejat aigua i bicarbonat, l’hem anat amassant i….quina sorpresa: ha sortit NEU!
L’hem manipulat amb diferents estris, tot afegint-hi animalets del Pol Nord.
També hi hem afegit colorant blau! Ens ha agradat molt la seva textura!




















