MINIMON PRIMAVERA
14/04/21Mireu quin escenari més primaverenc s’han trobat els infants de l’escoleta: amb animalets, flors, pedres, ponts de colors, arbres…
A més, hem trobat una llagosta al pati i l’hem entrat una estona a l’aula, que alt saltava, ens ho hem passat d’allò més bé!
PLANTEM!
12/04/21Després de treballar la terra i anar a buscar planter…
Avui durant la tarda els alumnes de l’escola hem anat a l’hort a plantar enciams. El divendres anirem a buscar més planter per poder plantar més enciams!
Ara tan sols ens falta regar regularment l’hort i així podrem collir.
MÉS EXPERIÈNCIES EN FAMÍLIA
12/04/21Avui la Gala Marsà ens ha portat fotos explicant el seu cap de setmana en el qual va jugar amb una amiga, va fer un pastís amb els pares, va visitar un lloro…
I també ens ha portat ous de les gallines dels padrins, els quals hem manipulat de valent a la taula d’experimentació junt amb altres estris!
A més, l’Ïu ens ha portat uns potets molt primaverals fets amb sal de colors i flors!
Moltes gràcies famílies!
DIVENDRES DE FRUITA I PSICOMOTRICITAT
09/04/21Com ja sabeu, avui és dia de fruita i moure el cos a l’escoleta! 🤸
Mireu quines fruites més bones hem menjat avui! Les hem anat identificant i enganxant al panell! També hem ballat la cançó: “Fruites i verdures” de la Dàmaris Gelabert!
Un cop hem acabat d’esmorzar, amb molta energia, hem fet psicomotricitat amb peces d’escuma!
Bon cap de setmana famílies!
TREBALLEM LA TERRA DE L’HORT
09/04/21Durant els darrers dies els nens i nenes de sisè hem estat treballant la terra de l’hort per tal de poder-hi plantar. També hem rebut l’ajuda dels nens i nenes de primer… Moltes gràcies!
Ens agrada molt!
BUFEM!
08/04/21Aquesta setmana hem introduït un nou material per estimular el llenguatge a través del bufament. Es tracta de bufar pilotes per dins d’un tub de cartró, de manera que aquestes caiguin dins de la capseta. Com ens ha agradat, poc a poc anem bufant amb més força!
RACÓ DE PRIMAVERA
07/04/21Aquesta setmana teníem moltes ganes de retrobar-nos i donar la benvinguda a la primavera i a la Ivet, una nena que ha començat a l’escoleta, a la qual hem rebut amb molta il·lusió!
Com podeu veure, hem canviat el racó de les estacions, el qual té un toc primaveral, i hi hem col•locat: flors, contes, encaixos, pedretes de marieta i altres animals, imatges reals d’aquests, un cartell que vam pintar ja fa uns quants dies…
I hem estat explorant amb aquests elements i amb insectes que hem trobat al pati!
Us animem a que ens porteu algun element característic d’aquesta estació per tal d’observar-lo i explorar-lo!
PASSEJADA PEL RIU
26/03/21Per acomiadar el trimestre aquesta tarda hem anat a fer una passejada per riu i hem aprofitat per menjar ous de Pasqua!
Hem compartit un moment plegats a l’aire lliure i ens ho hem passat molt bé.
Des de l’escola us desitgem que passeu uns bons dies al costat dels vostres fills/es!











