ANEM A BUSCAR PLANTER
25/03/22Avui els alumnes de CM hem anat a buscar planter al Jarana.
Moltes gràcies!
Avui els alumnes de CM hem anat a buscar planter al Jarana.
Moltes gràcies!
Ahir a l’escoleta vam recrear la feina del personal sanitari amb maletí amb totes les eines que ells utilitzen i altres elements reals (un fonendoscopi, venes, mascaretes, medicaments …).
Ens vam posar bates de metges i infermers i altres van fer de pacients!
Vam gaudir molt jugant-hi i vam aprendre moltes coses d’aquesta professió tant necessària!
A EI3 i EI4, aquesta setmana, hem celebrat l’aniversari de la Selma.
Hem representat el pas del temps i aquests cinc anys de vida amb l’ajuda de la bola del món , l’espelma (el sol) i el calendari amb els mesos de l’any. Després la Selma ha repartit esmorzar per cada nen i nena de la classe.
Hem estat molt contents!!
Nosaltres li hem regalat una cançó i un llibret de dibuixos fet amb molta estima.
Per molts anys Selma!
Avui els alumnes de l’escola hem rebut la visita dels Agents Rurals.
Durant la visita ens han explicat el seu ofici així convidat a tenir una bona conducta davant del Medi Ambient.
També hem alliberat un milà que estava al centre de recuperació i conservació de la fauna Vallcalent, ha estat una experiència molt bonica!
MOLTES GRÀCIES!
Mireu quines provocacions al joc es van trobar ahir els infants de l’escoleta amb elements de l’aula en forma d’elements típics d’aquesta estació! 
Els alumnes de Cicle Superior estem treballant el pati de la nostra escola i per això avui hem realitzat una enquesta a tot l’alumnat.
D’aquesta manera podrem saber de primera mà quines són les inquietuds dels alumnes sobre l’espai de pati tant a nivell de joc com de relació amb els companys/es i l’entorn.
Ara tan sols haurem d’analitzar els resultats obtinguts i realitzar propostes de millora.
Aprofitant la sortida programada per aquest divendres, els i les alumnes d’EI3 i EI4 estem treballant diferents elements referents als castells.
Avui hem estat identificant-ne les parts i per a què serveixen a través del joc i els minimons. Després en petits grups hem creat els nostres castells.
Aquesta setmana estem donant la benvinguda a la primavera amb diferents propostes:
– Minimons tant per grans i petits, fets amb animalets, nins, flors, etc.
– Cantar cançons i explicar el conte amb textures fet a mà per l’escoleta: “Què li passa a la Pepeta?”
– Fer decoració pel nostre racó de les estacions: culs de botelles simulant flors i pintar lliurement al paper amb els colors d’aquesta estació!
Avui, aprofitant que estem treballant les plantes del pati, ens ha visitat el Miquel, l’antic agutzil del poble.
Li hem demanat que vingui a l’escola perquè amb tots els seus anys d’experiència el Miquel en sap molt sobre els arbres i les plantes que hi ha al pati de l’escola, així, li hem fet un seguit de preguntes que ell ens ha respost.
Moltes gràcies Miquel!
Avui a l’escoleta hem experimentat amb bosses sensorials de diferents textures, on hi havia elements naturals, boletes, botons, gomina, colorant…
Els més grans han treballat el traç, les formes, colors, els nombres, etc.
Ens ha agradat molt aquesta proposta!