CANTEM A LA RESIDÈNCIA
19/12/23Avui els nens i nens de Cicle Mitjà i Cicle Superior de l’escola hem anat a cantar nadales a la residència Sant Roc.
Ha estat un moment molt bonic que hem gaudit molt!
Avui els nens i nens de Cicle Mitjà i Cicle Superior de l’escola hem anat a cantar nadales a la residència Sant Roc.
Ha estat un moment molt bonic que hem gaudit molt!
Us recordem que la Festa de l’hivern es durà a terme el divendres 15 de desembre, a les 15:30 hores, al poliesportiu del poble.
Tots i totes hem estat assajant força durant els darrers dies per tal que la Festa sigui un èxit, aquesta, sota el títol de “Peter Pan” girarà entorn les històries narrades al llibre.
Esperem la vostra assistència!
Ahir per la tarda, els nens i nenes de cicle inicial van rebre una carta amb unes instruccions.. era el Tió!
Amb l’ajuda de tots vam trobar on estava perdut. Ara li hem de donar molt menjar!
El passat 30 de novembre, els alumnes de CS de la escola Mestral vam rebre la visita de “La protectora d’animals”. Ens van fer una xerrada que va estar plena d’informació molt interessant i entenedora.
Finalitzada la VI Setmana de les Arts que s’ha dut a terme a l’escola durant les passades setmanes, us compartim un recull d’imatges del treball elaborat. Aquest ha girat entorn l’obra de Juan Zamora “La vida en emergència”.
Ens ha agradat molt i hem après molt!
En el marc de la VI Setmana de les Arts, els alumnes d’educació Primària vam ajudar als padrins de la Residència Sant Roc a dur a terme una felicitació de Nadal.
Va ser una gran experiència i esperem tornar-los a veure ben aviat.
El dimecres 22 de novembre van tornar a venir els nois i noies d’ASPROS a fer la tercera sessió dels patis actius.
En aquesta ocasió vam poder jugar als següents jocs: rellotge, tres en ratlla gegant, memory i bladufa
Ens ho vam passar molt bé!

El Llàtzer ens ha explicat com fer pas a pas una manualitat: un gusano de colores.
Ens ha agradat molt, Llàtzer!
Dins de les activitats que realitzarem durant aquesta setmana, el Toni, el nostre mestre de música, ens ha mostrat l’acordió.
Ens ha agradat molt!
Avui hem celebrat l’aniversari de la Gala Marsà ja que ahir érem d’excursió.
En primer lloc hem explicat el pas del temps a partir de tres elements: l’univers, el sol i el planeta Terra. Després hem preparat uns dibuixos i la Gala s’ha pogut fer un collaret amb els macarrons que vam pintar. Per últim hem esmorzat la coca que ens ha portat.
Per molts anys Gala!!!