DIA MUNDIAL DE L’AIGUA

Avui, tots els nens i nenes de l’escola hem celebrat el Dia Mundial de l’aigua tot confeccionant un mural conjunt a nivell d’escola amb l’objectiu de fer conscients als infants de la situació de sequera que estem vivint actualment i de quines actuacions podem fer en el nostre dia a dia per estalviar aigua.

L’aigua és vida!

ANEM A L’HORT!

Al llarg d’aquesta setmana els alumnes de Cicle Superior hem anat a l’hort de l’escola per collir els enciams i les escaroles que hi vam plantar a l’octubre.

També hem aprofitat per preparar la terra traient les males herbes i removent la terra per plantar-hi de nou al tornar de vacances.

Ens agrada anar a l’hort!