SORTIDA AL MUSEU MORERA
22/11/24Avui tots els infants de l’escola hem visitat el Museu Morera de Lleida per veure l’obra de Leandre Cristòfol treballada durant aquests mesos a l’escola.
Ens ha agradat molt!
Avui tots els infants de l’escola hem visitat el Museu Morera de Lleida per veure l’obra de Leandre Cristòfol treballada durant aquests mesos a l’escola.
Ens ha agradat molt!
Ahir dimecres 20 de novembre van tornar a venir els nois i noies d’ASPROS a fer la segona sessió dels patis actius.
En aquesta ocasió vam poder jugar als següents jocs: tir amb arc, goma, petanca i arranca cues.
Ens ho vam passar molt bé!
Ahir, en el marc de les activitats plantejades per a la VII Setmana de les Arts, els infants de CM i CS vam anar a Lleida a escoltar l’audició Sax&Jazz que es realitzava a l’Auditori “Enric Granados” i forma part de les activitats plantejades dins del Festival Jazz Tardor.
També vam visitar les adoberies.
Ens va agradar molt!
El divendres, els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, vam rebre la família de l’Abril. Tots i totes vam fer la recepta de magdalenes de xocolata.
Ens van encantar!
El dimarts, els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, vam rebre la família de la Valentina. Tots i totes vam elaborar “tortitas”.
La Valentina i els seus pares ens van explicar que ells en diuen “panqueques”. Boníssimes!
Moltes gràcies família!
El passat dimarts 12 de novembre els alumnes de Cicle Inicial i Cicle Mitjà de la ZER vam anar a la Granadella per aprendre de primera mà el procés d’elaboració de l’oli.
Ens va agradar molt i ens ho vam passar molt bé!
Dentro de la actividad “Té enseño un juego de mesa” Lilith nos ha explicado como jugar al juego de mesa Quién és quién.
Nos ha encantado, Lilith!
El divendres, els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, vam rebre la família de la Morgan. Tots i totes vam elaborar una original recepta, uns bolets de barrufets. Ens van encantar!
Moltes gràcies família!
Ahir els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, vam rebre la família de la Ivet.
Tots i totes vam barrejar els ingredients per fer unes galetes de xocolata boníssimes, que després vam portar a coure al forn.
Boníssimes!
Moltes gràcies família!