DIVENDRES DE FRUITA

Ja fa dos divendres que els infants de l’escoleta mengem fruita per esmorzar!

Potenciem l’ingesta d’aquest aliment tant essencial per fomentar uns hàbits saludables!! 🍇🍏🥑🍌
I com ens agrada, que dolça és! Veiem com és cada fruita sense pelar, les mestres ens les obren i pelen i descobrim com són per dins, coneixent d’aquesta manera els fruits típics de cada temporada.
I finalment les degustem!! 😋

TREBALLEM PER RACONS

Avui a l’escoleta hem dividit l’aula en 3 espais:

  • CONSTRUCCIÓNS: hem creat torres, edificis o el que ens ha passat per la seva imaginació. 🌇
  • PANELLS SENSORIALS: hem tapat i destapat taps tot relacionant-los amb el seu color i hem manipulat diferents textures🖐🧶
  • PASTA DE SAL: l’hem moldejat i barrejat amb colorant, tot punxant palletes i pals de cotó fluix. Mireu quins pastissos han sortit! 🎂

 

SOM KANDINSKY!

Aquesta setmana els infants de l’escoleta estem coneixent el pintor famós per les formes i colors de les seves obres, Vassili Kandinsky. Ahir vam visionar al projector dues d’aquestes: “Cercles concèntrics” i l’adaptació d’aquesta obra en un arbre. ⭕🟠🔵🌳
També les vam plasmar a la taula de llum  amb CERCLES de diferents mides i colors fets de paper celofana! 💡
Avui hem fet de petits artistes: hem estampat taps i llaunes de diverses mides tot imitant la seva obra. Mireu quines creacions més xules ens han quedat! 🎨🖌

Ah, aprofitant que ha plogut, hem deixat els cargols l’aula a la finestra per tal que sortissin de la seva closca! 🌧🐌

TREBALLEM EL CONTE ELMER

Aquesta setmana els infants de l’escoleta  estarem potenciant aquest bonic conte que parla de la diversitat. 🌈
Avui l’hem explicat amb una titella gegant de l’Elmer, l’elefant de colors i l’hem representat: hem enganxat gomets als elefants de l’aula i després hem jugat al minimón que hem ideat per aquest conte, on hi havia animals de la selva, l’arbre de baies del conte, un riu amb un pont… 🐘🌳🐒
Mireu que bé ens ho hem passat!!

CELEBREM LA CASTANYADA

Aquest divendres els infants de l’escoleta hem celebrat aquesta popular festa! Tots vestits de castanyers/es hem cantat i ballat cançons. 🎶

A més , hem teatralitzat el conte: la senyora Castanyera ens ha vingut a portar unes castanyes boníssimes però per sorpresa nostra… eren cargols, mireu-los! 🐌😲

Al final, per sort, ha tornat a la muntanya i les ha portat! Nosaltres les hem anat a buscar tot posant-les a les paperines! 🗞🌰

Per últim, ens hem emportat cap a casa els panellets d’ahir i les castanyes que vam pintar amb xocolata, mireu que xules ens van quedar!

Bona Castanyada a tots i totes! 🎉