Hem celebrat els aniversaris dels nens i nenes que fan anys a l’estiu. Entre tots hem preparat crepes de xocolata i pernil dolç amb formatge.
Ens ha encantat preparar la massa i menjar-nos-les! Està ven bonÃssimes!!!
Grà cies famÃlies per portar els ingredients i moltes felicitats al GenÃs, la Freya, la Lilith i el Jan!!


