PRESENTEM LES CÈL·LULES

Amb l’objectiu d’evidenciar tots els aprenentatges treballats i apresos sobre les cèl·lules, durant els darrers dies els alumnes de sisè hem realitzat unes presentacions.

Aquestes, elaborades tant a l’escola com a casa, ens han permès treballar competencialment tot posant de manifest els aprenentatges adquirits vers el tema treballat, així com han afavorit la seva avaluació tot fomentant:

• L’autoavaluació, a partir del visionat de la pròpia presentació
  • I, la coavaluació entre iguals, avaluant les presentacions dels nostres companys/es.

Per tal de seguir un mateix criteri d’avaluació, abans però, hem elaborat una rúbrica d’avaluació tot encabint-hi els aspectes que considerem rellevants i avaluables sobre el tema treballat.

Tot seguit us mostrem les presentacions realitzades: