Els grup heterogenis per edats de l’escola a la televisió de l’Hospitalet

El programa Aula L’H de la televisió de l’Hospitalet ha convidat a la directora i a la cap d’estudis per a explicar perquè a l’escola s’organitza en grups heterogenis per edats, atès que es tracta d’una iniciativa singular a la ciutat. Al llarg del programa l’equip directiu van explicar que:

• Som un equip de mestres que vetllem per la coherència del projecte educatiu, que volem aprofundir a l’hora de conèixer com aprèn l’alumne i que ens formem curs curs rere curs.
  • Som un equip de mestres que treballem per ser una escola innovadora i per anar incorporant pràctiques de referència educativa.
  • Els antecedents i fonaments d’aquest nou projecte, els grups heterogenis per edats, que es va iniciar el curs passat, 2020/2021 i com funciona en l’actualitat.

Us convidem a veure el vídeo de l’entrevista  doncs és una oportunitat que us pot ajudar a entendre aquesta nova organització!

Cliqueu la següent imatge

Si voleu més informació sobre aquest tema el tema, cliqueu en el requadre l’enllaç

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *