Història

El nom de la nostra escola ve d’una de les zones geogràfiques en que estava dividida la nostra ciutat: La Marina. Aquesta terra propera a la desembocadura del Llobregat estava formada per terres baixes, planes i aiguamolls, i que havia estat sota el mar durant anys. Els primers habitants de L’Hospitalet van aconseguir de dessecar-los i transformar-los en terres de conreu molt fèrtils.

L’escola va començar a funcionar el curs 1975/76. En el curs 2000/01 vam celebrar el 25è aniversari. Per fi, en el curs 2009/10 van començar les obres de la construcció del nou centre. En el tercer trimestre, després de Setmana Santa, ens vam traslladar al nou edifici i va iniciar-se la segona fase d’obres: enderrocament de l’edifici  vell i  construcció  del gimnàs i de les pistes esportives i pati de primària. El dia 7 de setembre de 2010 ja teníem l’escola acabada!!!

El nom de La Marina ha estat objecte de diferents  projectes sobre el mar. El color blau del mar és present en el nostre centre.