Material Comunitat de Petits

Els alumnes de la Comunitat de Petits hauran de portar TOT el material marcat amb el nom i cognom en majúscules i visible:

• Una bossa de roba (tipus bossa del pa) amb una muda sencera a dins (I3 i I4 si cal): calces/calçotets, mitjons, xandall, vambes de recanvi (haureu d’estar pendents de canviar la roba en funció de l’estació de l’any).
  • Una capsa de mocadors de paper extraïbles.
  • Un rotlle de paper de cuina gros.
  • L’esmorzar diari l’hauran de portar dins una carmanyola o embolcall sostenible en una bossa petita de roba. A dins també hi haurà d’haver un petit tovalló de roba per estendre a la taula.
  • Una cantimplora d’aigua amb el nom. Es retornarà a casa diàriament.
  • Una bata escolar  (sense botons) marcada amb el nom i amb una beta llarga per penjar-la. S’utilitzarà per a fer les activitats plàstiques específiques. Es retornarà per rentar a casa quan calgui.
  • Uns mitjons antilliscants quan van a psicomotricitat.

Material Educació Primària

Els alumnes d’Educació Primària hauran de portar TOT el material marcat amb el nom i cognom en majúscules i visible:

• Una bata o camisa gran per fer les activitats de plàstica. Es retornarà per rentar a casa quan calgui.
  • Una capsa de mocadors de paper extraïbles
  • Un rotllo gros de paper de cuina
  • L’esmorzar diari l’hauran de portar dins d’una carmanyola o embolcall sostenible.
  • Una cantimplora d’aigua amb el nom.

Cal portar l’equipament adient per dur a terme la classe d’educació física: un xandall o pantaló curt, samarreta i calçat esportiu. A més, els alumnes de primària hauran de portar un necesser amb sabó, tovallola de cara i samarreta de recanvi.

Quota de material i sortides

L’import conjunt del material i de totes les sortides del curs  s’haurà d’abonar en dues quotes:

• 1a quota: 130 € per alumne (Abans de l’inici de curs)
  • 2a quota: 30 € per alumne (Desembre-gener)
  • 3a quota: 30 € per alumne (Abril)
  • Llicència digital anglès: 20 € (Abans de l’inici de curs) – NOMÉS EDUCACIÓ PRIMÀRIA.

Hem realitzat una previsió basada en l’estudi de les sortides.  L’import de la  primera quota és més elevat donat que la compra important del material es realitza a l’inici de curs.

Les sortides o activitats que es fan fora de l’escola es programen en els equips de cicle i estan relacionades amb els continguts de les diferents àrees del currículum del curs i amb els projectes formant part de la Programació Anual de Centre aprovada pel Consell Escolar.  Aprofitem les propostes que ens ofereixen l’entorn més proper al nen: el seu barri i la seva ciutat.

A l’inici de curs ja us comunicarem el calendari de les sortides que faran els vostres fills i filles.