Autoritzacions

MEDICAMENTS:

Us preguem que adapteu els horaris de les preses dels medicaments perquè no coincideixin amb l’horari escolar. En el cas que la presa sigui en horari escolar, haureu de portar la recepta mèdica i presentar una autorització signada imprimint el model de la pàgina web de l’escola.

Sense aquestes acreditacions, no es podrà administrar el medicament a l’alumne a l’escola.

ENFERMETATS CONTAGIOSES:

En el cas que es detecti una afecció contagiosa, els alumnes no podran assistir a l’escola fins que el metge ho certifiqui.

POLLS I D´ALTRES PARÀSITS:

Recomanem la vigilància periòdica dels cabells dels infants i en el cas de detectar-los, avisar a l’escola i aplicar els tractaments desparasitaris corresponents. Si el/la tutor/a detecta algun cas, avisarà a la família perquè apliqui el tractament el mateix dia, condició necessària per poder continuar assistint a l’escola. És molt important fer una bona aplicació i seguir molt bé les instruccions del producte antiparasitari per fer una bona eliminació. Els nens i nenes tenen polls no per manca d’higiene sinó per manca de tractament o per fer-lo inadequadament.

ACCIDENTS:

Els recordem que els petits accidents es tractaran a l’escola. En accidents importants s’avisarà a casa per demanar la presència dels pares, mares o tutors. Si és molt urgent, es portarà  l’alumne a l’hospital mentre esperem l’arribada dels pares, mares o tutors.

AL·LÈRGIES:

Per tal de disposar d’una més àmplia informació dels vostres fills/es, ens aniria bé saber si tenen alguna al·lèrgia (aliments, làtex…). En aquest cas, cal omplir el document de comunicació d’al·lèrgies que es facilitarà a la direcció del centre.