TENIM UNA CARTA 6… (EL PERIÓDICO)

FRANCESC BOIX

Som la classe de 4t, 5è i 6è de l’escola de l’Estany. En aquesta carta us volem explicar coses sobre Francesc Boix, personatge que porta el nom la nostra classe, ja que el tema de l’any de la nostra escola és l’art.

Francesc Boix va néixer el 31 d’agost de 1920 a Barcelona. Era fotògraf i periodista. Ell va ser qui va fer fotos del camp de concentració de Mauthausen i van servir per demostrar l’horror nazi. Francesc Boix va morir molt jove, el 7 de juliol de 1951 a causa d’una malaltia.

Estem aprenent moltes coses sobre història. A més hem descobert que aviat s’estrenarà una pel·lícula sobre Francesc Boix i també hi ha un còmic que porten de títol, el fotògraf de Mauthausen.

Carta publicada el 24 d’octubre de 2018