TENIM UNA CARTA 15… (EL PUNT AVUI)

PROPÒSITS D’ANY NOU

Som 11 nens i nenes de 4t i cicle superior de l’escola de L’Estany (Moianès). Us volem explicar els nostres propòsits d’aquest any de la classe.

El primer que ens hem proposat és treballar més i millor en grup, millorar el nostre comportament, ajudar-nos entre nosaltres i superar-nos a nosaltres mateixes.

També ens hem proposat fer activitats com: disseccionar un animal, fer classes a fora l’escola, crear més espais de joc al pati, poder escollir la feina que ens agradi més entre un ventall i fer excursions amb bicicleta.

Nosaltres creiem que alguns objectius o activitats costen d’aconseguir, però no impossible. Ho intentarem!

Carta publicada el dimecres, 16 de gener de 2019