HEM GUANYAT UN BALDIRI REIXAC!

Aquest curs hem fet una activitat prou divertida. Des del primer dia ens hem fet una selfie cada setmana. Això ha tingut una recompensa, un premi Baldiri Reixac. Tot va començar amb el primer dia d’escola quan els mestres vam proposar fer una selfie cada setmana. Ho vam començar aquell 1 de setembre i vam decidir proposar-ho als alumnes més grans de l’escola. Així durant cada setmana es triava un fet destacat i es feia una fotografia. Alguna persona (alumne, pare, mare, monitora, etc…) s’encarregava de fer l’escrit. Ara que s’acaba el curs tenim una memòria divertida, curiosa del nostre curs. Totes estem molt contentes d’aquest premi!

El proper diumenge, 3 de juny una representació de l’escola anirà a buscar el premi a Barcelona. Serà al Teatre Nacional de Catalunya en un acte dirigit per Quim Masferrer. Això promet!

Els Baldiri Reixac són uns premis molt reconeguts en l’àmbit de l’educació. Els entrega la Fundació Carulla. Aquest any es celebra la 40a edició.

Imatge de la primera selfie feta el dia 1 de setembre de 2017.