HA ARRIBAT EL TIÓ I LES FESTES DE NADAL

Aquest setmana que acabem avui hem viscut moltes emocions, sobretot les més petites. Ja fa uns dies el tió ens va deixar una carta que s’havia perdut pels boscos al voltant de l’Estany. De seguida els nens i nenes de l’escola es van posar en marxa per anar-lo a buscar. Per sort el van trobar. Era un Tió petitonet. Ara l’estan engreixant i hem observat que aquesta tarda ja està força més gras de quan el vam trobar. A veure com evoluciona fins la setmana que ve.

Ja fa dies que la classe de les disfresses van explotant globus del seu calendari d’advent. A cada dia hi troben una xocolatina molt bona. Llavors elles expliquen coses boniques d’aquella persona.

També tenim un arbre de Nadal a l’escola que l’anem decorant. Un dia vam anar a buscar elements naturals per decorar-lo. Un cop hagin passat les festes plantarem l’arbre al pati.

Durant aquests dies també estem assajant els Pastorets!