ENS VISITEN ELS ALUMNES DE 1r D’ESO DE MOIÀ

Aquest matí, tot i faltar els nens i nenes de primer i segon perquè eren d’excursió a Núria a l’escola érem més alumnes que mai. Han vingut 70 nois i noies de primer d’ESO de l’institut del Moianès. Abans que arribessin amb els que estàvem a l’escola hem preparat sucs de taronja, ja que ells portaven esmorzar per tothom i nosaltres ens encarregàvem de la beguda. Quan han arribat ens hem presentat i els hi hem donat la benvinguda a la nostra escola, que com sempre que ens visita algú els hi recordem que és una escola amb 3 P: petita, de poble i pública.

Tot seguit hem esmorzat. Tots els plats que havien preparat eren molt bons i el nostre suc també! Els hi hem ensenyat la nostra escola i els hi hem explicat les coses que fem. Ens ha semblat que els hi agradava la nostra escola. Llavors ha estat el torn del Xavi, un professor que ens ha preparat uns experiments amb aigua. Nosaltres els hi hem explicat com fem la revista de l’escola.

Ha estat una experiència molt enriquidora per tothom i que segurament tornarem a repetir. Gràcies per venir!

FEU CLIC A SOBRE LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM