CONFERÈNCIES 2

Aquesta tarda hem inaugurat les conferències d’aquest curs amb alumnes de l’escola. La primera ha sigut la Zoe, que ha xerrat sobre les Victoria Falls. Aquestes cascades es troben a Zimbàbue (Àfrica). La Zoe ens ha explicat la longitud de les cascades, quins animals s’hi poden trobar, quins esports i altres activitats s’hi poden fer o altres característiques d’aquest lloc. Al final ens ha portat diferents materials fets a mà de Zimbàbue: recipients, figures, instruments de música o jocs. Ha estat genial. Felicitats!

A continuació ha sigut el torn del Pablo. Ell ha explicat una experiència viscuda fa poc, un viatge al Marroc amb el seu pare. Ens ha explicat que allà va visitar diverses associacions i entitats que ajuden als migrants que arriben de països sub-saharians o a les dones marroquines. També ens ha explicat caraterístiques de ciutats com Tànger, Tetuan o Chefchauen. Al final també ens ha ensenyat una xilaba, unes babutxes i una tajine. La conferència ha estat molt interessant.

Finalment en Marcos, el pare del Pablo ens ha donat tota una lliçó sobre les entitats i els moviments migratoris que hi ha al Marroc. Ens ha emocionat i en el fons ens ha fet pensar molt. Dilluns en parlarem a les classes.