COMENCEM A CAMINAR CAP AL CURS 2019-20

Aquest matí hem tornar a obrir l’escola. Ens hi hem retrobat una bona pila de mestres coneguts per tothom. També hem rebut a mestres nous com la Virginia, el Dani o el Guillem. Després de xerrar una bona estona de com havia anat l’estiu ens hem posat a treballar per preparar aquest nou curs.

A mig matí hem celebrat com ja és tradicional les campanades de Cap d’Any, ja que per nosaltres, les mestres, simbolitza estrenar un nou any a mig setembre. Els nostres anys van de setembre a juliol. Ens hi hem trobat una bona colla d’amics i persones disposades a treballar per l’escola: representants de l’Ajuntament, de mestres, d’experts, d’alumnes, de famílies, de visitants…Desitgem i, així ho intentarem fer possible, que sigui un curs brillant per tota la comunitat educativa de L’Estany!

Us recordem que aquest divendres que ve a les 5 de la tarda hi ha la reunió de famílies a l’escola.

Bon curs!