ASSEMBLEA INFORMATIVA INICI DE CURS

Aquesta tarda ens hem trobat totes les famílies, mestres, alumnes i personal del servei del migdia i del Consell Comarcal del Moianès per fer la primera assemblea del curs. Ha estat una trobada ben interessant. Primer per retrobar-nos totes després de l’estiu i també per posar-nos al dia de la nostra escola.

La Ruth i la Mercè han començat el torn d’intervencions per explicar el funcionament del servei educatiu del migdia i el nou servei d’ajut a les famílies que ofereix el Consell Comarcal del Moianès. Tot seguit en Toni ha donat la benvinguda a les famílies assistents a l’assemblea. La Mireia ha presentat l’equip d’educadores d’aquest curs. Després d’explicar la proposta pedagògica d’aquest curs, la Míriam i en Pep han presentat un document molt interessant radactat per l’AMPA per les famílies noves a la nostra comunitat educativa. La Fernanda ha recordat els punts importants sobre secretaria.

Un cop acabada aquesta presentació general les educadores i famílies hem anat a les diferents aules per xerrar amb les tutores i educadores de l’escola.

Durant l’acte s’ha respirat molt bon ambient i segurament que serà un curs genial pels nens i nenes de l’escola i per a tota la comunitat educativa en general