ANIMEU-VOS A SER AMPA!!!

Benvolgudes famílies,

els darrers mesos han estat plens de situacions inesperades a les que ens hem hagut d’anar adaptant com a persones, com a famílies, com a comunitat educativa I com a societat. Ha estat i continua essent un repte conciliar la prevenció imprescindible pel bé individual però sobretot comú, amb una nova normalitat procurant mantenir aspectes bàsics de la vida prepandèmia.
Ara comença un nou curs ple d’incerteses en què haurem de treballar, més que mai, conjuntament tota la comunitat educativa de la nostra estimada escoleta.

Des de la Junta de l’AMPA es vol treballar de la mà de la direcció de l’escola, de tot el claustre i de la resta de la Comunitat Educativa per caminar plegats i plegades cap a l’escola que volem tenir. Des de l’esforç conjunt, la confiança i un objectiu comú (el benestar dels nostres infants) la Junta de l’AMPA i les comissions hem vingut treballant els darrers anys diferents aspectes (tots ells molt importants I rellevants) com el servei de menjador, el pati, captació de fons per finançar els diferents projectes així com aspectes més administratius o de gestió (projectes per demanar subvencions, reunions freqüents amb agents externs…)

Aquest és un anys de canvi a la Junta de l’AMPA ja que algunes de les persones que en formaven part han finalitzat la seva col·laboració dels darrers anys (moltes gràcies per la feina feta !!) i d’altres no disposaran de tot el temps que voldrien poder-hi dedicar. Per aquests motius aquest curs la Junta necessita la incorporació de noves famílies amb ganes i energia per tal de poder continuar treballant en aquesta línia i poder assolir els objectius marcats i les gestions imprescindibles que cada any s’han anat fent. Els objectius son molts i diversos i es treballen des de les diferents Comissions i des de la Junta en funció de les seves característiques.

Us animem doncs a formar-ne part!!! La tasca de l’AMPA és imprescindible per la nostra escola, pels nostres infants I per tota la Comunitat Educativa.

Tots i totes tenim alguna cosa a aportar. Coneixements, experiències, capacitats diverses que unides fan avançar l’escola de L’Estany cap a la millor escola pels nostres fills i filles. Cada persona amb el seu esforç, la seva implicació i les seves aportacions és fonamental per caminar, aprendre i forjar la comunitat educativa de tots i totes per tots i totes.

Engresqueu-vos doncs a formar-ne part!!!