BIBLIOTECA I JOCS DE TAULA AL PATI

Amb l’arribada del bon temps ho aprofitem per anar amb les alumnes de la classe de les Televisions a fer una estona de biblioteca i jocs de taula al pati. Durant aquests dies hem compaginat aquestes dues activitats. Primer agafem un conte, revista i llegim o compartim lectura una estona. Tot seguit juguem a l’oca, al parxis o a escacs. Són unes activitats que les mestres volem fomentar a l’hora de pati i que les alumnes hi trobin gust. De mica en mica ens hi anem enganxant!!!

De moment gaudim molt d’aquestes estones. Tot plegat hi ha molta pau com molt de xivarri i disbauxa, sobretot quan juguem a l’oca!