Roureda posa’t guapa, nova jornada de treball i PAELLADA GEGANT!

ROUREDA POSA’T GUAPA!

El diumenge 27 de maig a partir de les 9,30h farem una jornada de treball i cooperació familiar que durarà tot el dia perquè aquest any farem UNA PAELLADA GEGANT!!!!!

Si voleu quedar-vos a dinar, podeu comprar el tickets per la paella a l’escola (despatx de Menjador) tots els dies de 9 a 9,30h i de 16 a 16,30h fins el divendres 18 de maig.  El preu de la paella és de 5€ per persona.

La beguda i les postres seran de germanor i cada família portarà el seu.

El Roureda posa´t guapa! és el projecte que tota la comunitat educativa està elaborant per a la millora dels espais de la nostra escola. En breu us informarem de les feines que tenim programades i del material que necessitem per posar els nostres patis ben bonics! Aquest any el projecte ha estat guardonat amb el premis Sesrovirenc de l’ any.

Us esperem  a tots el diumenge 27 de maig, que no hi falti ningú, tant si sou famílies de l’ escola com si no, tothom és BENVINGUT.

Ja sabeu que la Roureda som tots!!!

Durant la jornada farem un reportatge fotogràfic i de vídeo. Les imatges es publicaran a la web de l’ escola i de l’ AMPA i als mitjans de comunicació locals.